tisdag 9 juni 2009

Äta bör man annars..

Vi bor i ett hus som ligger lite för långt ifrån för att vi skulle kunna få vår mat levererad hem. Därför så har jag med jämna mellanrum sökt på internet för att se om det finns någon matkedja som kan ha uppgraderat sin kundservice ända ut till oss.

Innan, för riktigt länge sedan när jag bodde i Sundbyberg så levererade ICA hem alla mina tunga kassar ända fram till ytterdörren och jag var glad och tacksam över det. Nu har jag visserligen Sigge som är är stark men att handla innebär ändå ett visst orosmoment för familjefriden. Under högsäsong för alla barnens aktiviteter lider vi nämligen stor brist på tid. Brist på tid har en viss tendens att få tålamod att brista och brister det hos flera samtidigt så har vi det helt enkelt mindre trevligt.

Därför kan jag med stor glädje meddela att Coop har uppgraderad sig så till den milda grad att Skärgårdsstad nu finns med i deras leveransrutt. Det finns ingen, ingen som är gladare än jag att få betala 85 kr för att slippa den stress vi ofta känner över att vara uppfödare åt idrottande och storätande barn som man verkligen anstränger sig för att ge god och näringsriktig mat med lagom omväxling. En bra start på nästa säsong..ååh vad jag är glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar