måndag 16 augusti 2010

Jag vet

Jag vet att det finns människor som inte har alla hästar i stallet. Jag vet att jag har min häst i stallet och jag vet att det här är min blogg. Jag vet också att jag har ett gäng barn i min familj. Jag vet att ett av dem heter Andreas och att han spelar ishockey i Stockholm. Eftersom det bara är jag som skriver i just den här bloggen som för övrigt finns till för dem som är nyfikna på vad som händer i MITT och MIN familjs dagliga liv så blir jag så in i helvete sur, förbannad och besviken på att någon besvärar sig med att kommentera mitt inlägg Match, match, match med "Är det bara Andreas som spelar i laget, ego!!".
Till dig ditt jävla anonyma pucko jag ska bara berätta att;
Jag vet att Andreas inte är Täby 96 enda spelare. Det är bara så enkelt att ingen av de andra spelarna tillhör min familj. Jag vet också att man inte längre är välkommen att kommentera mina inlägg utan att jag godkänner dem. Anonymt går helbort!

Mvh Susanne Modin

2 kommentarer: