torsdag 31 januari 2013

Ett inlägg

Jag tänker på vad jag äter och jag tänker på att jag måste röra mig. Ett mål, att må bra utan farlig övervikt. Jag vill fördela michelinpartiet mitt på kroppen i ett par bröst, en lite mindre mage och en rumpa. Hur ska det gå till? Jag promenerar varje dag och jag har börjat att äta LCHF-kost. Kosten i sig är ju viktreducerande men måste självklart kompletteras med något som ökar förbränningen. På mina promenader möter jag ofta människor som åker skidor. De gör så här i norrland. Unga som gamla och i par. Det var inte ofta man såg två nykära sjuttonåringar ge sig ut på en gemensam skidtur hemma i Åkersberga ;-) därför finns det förstås skidspår överallt och det är vidunderligt vackert när vädret visar sig från sin bästa sida. Nu dags för promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar