lördag 4 augusti 2012

Inga konstigheter

Vad håller hon på med?
Det är lite tyst härifrån därför att jag är besatt av OS. Nu behöver ni inte se lika frågande ut som damerna här ovan utan anledningen till den låga produktionen är att jag sitter som klistrad framför teven varje ledig stund. Sommaren kommer att ta slut lite tidigare än vad vi egentligen vill men hemresa för mig och Freja  och hundar är bokad till nästa fredag (natt). Sigge åker troligen dagen innan med katt och fåglar för att förbereda det tomma huset på invånare. Sedan återstår tre veckors semester för mig som uteslutande innebär packning, flytt, förberedelse inför skolstart och högst troligt en hel del skruvande av IKEA-möbler..tills dess OS är slut..ha det!

1 kommentar:

  1. Jag har inte varit i närheten av en dator, så nu när jag väl bänkade mig framför en upptäckte jag att jag missat massor av inlägg. Nu har jag läst ifatt och jag ska försöka skärpa mig, och inte missa igen ;-). Kraaaam!

    Ps. Har varit inne och läst några av inläggen på mobilen, men av någon dum anledning kan jag inte kommentera från den, så du får se det här som en sammanfattande kommentar för den/de senaste månaden/erna :-)

    SvaraRadera