fredag 2 mars 2012

Canon 1100D

Kan nån kan Canon!
Om det finns någonting som jag kanske-eventuellt-men-bara-lite kan tänkas sakna mer än Malin själv sedan hon flyttade så är det hennes kamera. Att kunna fota bra bilder på familjen och dess aktiveter i närbild och i rörelse. Åtgärdat - checked! Ny kamera är införskaffad och jag är glad som ett barn på julafton. Kameran i min Iphone är riktigt dålig om man inte har absolut bästa ljus och det har man ju inte alltid i vårt mörka vinterland. Nu återstår att lära sig redigera eller att öppna ett Dropboxkonto att dela med Malin..

2 kommentarer:

  1. Härligt när familjen har tröttnat på dig och din nya kärlek så ta med din till oss på faxi här finns hur många fotomodeller som helst ....
    I HAGEN :D

    SvaraRadera
  2. Jag vet vart ni bor ;-) när solen kommer på riktigt så kommer jag..!
    Kram alla!

    SvaraRadera