onsdag 22 september 2010

Ticket to ride

Vad tänkte jag på
Varför är det så tyst?
  • Hämtade Andreas och Daniel i skolan efter specialidrotten 15:30. Hockeyprylarna skulle hem
  • Lagade mat åt Malin och Daniel
  • Hängde en maskin tvätt
  • Skjutsade Daniel till fotbollsträningen som började 16:30 tog med Malin och Nellie som lämnades i stallet direkt
  • Hämtade Freja på väg från stallet.
  • Lagade mat till mig, Andreas och Freja
  • Hjälpte Andreas med SO-läxa samt lyssnade på honom när han läste engelskaläxan
  • Hämtade Daniel efter fotbollsträningen som slutade 18:15 skjutsade hem honom till pappan.
  • Åkte direkt till stallet för att hämta Malin och Nellie som lämnades på brukshundklubben för agilitykursen.
  • Åkte tillbaka till stallet för att göra de sysslor med hästen som Malin inte hann med.
  • Åkte hem gjorde natt för Freja som var jättetrött!
  • Här är jag nu!
  • Daniel kommer lite i nio för att vara här under tiden jag hämtar och skjutsar hem Malin och Nellie. Lämnar Malin hemma, skjutsar ner Daniel till pappan.
  • Åker till Hägernäs för att hämta Andreas som slutar hockeyträningen 21:30
Därför är det så tyst - jag som tyckte att jag hade mycket att göra när jag jobbade, hämtade små barn på dagis. Lagade mat. Badade och lade barn och kanske gick en promenad med hundarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar